Élet a halál után: így pofoznak ki egy totálkáros 7-es BMW-t – videó
Ezt a bajor limuzint csúnyán összetörték, de egy hónap alatt végül is sikerült új életet lehelni bele.
Ezt a bajor limuzint csúnyán összetörték, de egy hónap alatt végül is sikerült új életet lehelni bele.
A tomboló méretcsökkentési láz és a villanyosítás korában a bajor gyártó még gyorsan szabadon eresztett egy utolsó petrolhead dinoszauruszt. Kipróbáltuk az autót, amely egyetlen dübörgő gázfröccsre szinte annyit fogyaszt, amennyi üzemanyaggal egy kisautó elgurul 100 kilométert. Az izomkolosszus rajtelektronikája lazán kettes sebességi fokozatból startol.
Szinte hihetetlen, de Kis Grófo ezúttal nem valamelyik nagy német gyártó prémiumautójában feszít.
Egyes vásárlóknak a jelek szerint egyszerűen kevés volt a kereken 400 lóerős teljesítmény.
Négy évtized telt el az első újkori nagy BMW bejelentése óta, amit a bajorok most stílusosan ünnepelnek meg.
Alighogy hivatalosan bemutatkozott az új generációs A8 luxuslimuzin, máris felbukkant belőle a csinos kombi változat.
A bajor márka hamarosan megkezdi első igazán fejlett autonóm közlekedésre képes járgányainak közúti tesztelését.
Ez egy elsőre kissé gusztustalan reklám, másodszorra is, és akárhányadjára is. De találó.
Azért van annak valamilyen petrolheades bája, amikor a régi M3-as anyósülésben figyelő tulaja fennhangon követeli, hogy 7000-es fordulat alatt ne váltsuk már el a következő fokozatot. Balatonfüreden jártunk, oldtimereket láttunk.
A BMW 7-es sorozatában debütál a világ első négyturbós dízelmotorja. Az új erőforrás a 750d xDrive és 750Ld xDrive modell-párosban mutatkozik be, 400 lóerő maximális teljesítménnyel és 760 Nm csúcsnyomatékkal.
A bajor zászlóshajó modell utódjának bejelentésére még sokat kell várnunk, de már most vannak elképzelések a designját illetően.
A bajorok aktuális zászlóshajója nem úgy startolt a piacon, ahogy azt várták volna, ezért most új változatok bevezetését fontolgatják a müncheniek.
Az autóipari fejlesztések legújabb varázslata a gesztusvezérlés.
A jól bevált 3.0 literes, soros hathengeres dízelmotorra szerelnek négy turbófeltöltőt, amely elsőként a 7-es sorozatban fog bemutatkozni.
Ahogyan azt kell, a bajorok a legtöbbet próbálják kihozni a ritkán ismétlődő eseményből, hogy 100 éves lett a márka.
Egy-egy luxusautó generációváltása euró milliárdokba kerül a gyártóknak. A feladat az, hogy a világ nagyjából egy százalékát, azt, amelyiknek olyan egymillió dollár körüli szabad összeg csücsül a számláján, meggyőzzék, legalább olyan fajsúlyos termékben ülnek majd, mint amennyire ők maguk annak számítanak. Nem is igazán az a kérdés a BMW 730xDrive-nál, hozza-e az elvárt szintet, hanem inkább az, milyen finomságokkal teszi ezt.
Éppen hogy bemutatkozott a nemzetközi sajtónak a bajor márka luxuslimuzinja, a gyártó közzétett egy videót arról is, hogyan rakják össze a részben karbonvázas nagy autót.
Iparági pletykák szerint a 7-es sorozat legerősebb modelljében debütál majd az új gázolajos erőforrás, amely 400 lóerő feletti teljesítményre lesz képes.
A BMW Individual részlege most 25 éves és ennek kapcsán akartak valami elég lenyűgözőt alkotni. Mondhatjuk, hogy sikerült.
Az Alpina 600 lóerős B7-ese, 4.4 literes, duplaturbós V8-as motorral áll a legközelebb ahhoz, amire a BMW M7 után ácsingózók vágynak.